20 Temmuz 2013 Cumartesi

Gitmelerim Olsaydı



 Elimi eteğimi çekesim var hayattan. Kimselerin bilmediği yerlere kaçasım, uzun uzuun kalasım var. Belki Robinson gibi bir ada bulurum kendime. Survivor tarzı bir hayat yaşarım. Balık tutarım, yengeçlerle dost olurum filan. Telefon yok, dırdır eden kimse yok, ygslysbaşbelasıpislikzorunlusınav yok. Defterim ve ben oluruz sadece, ohh miss!

 Düşündüm de 'ıssız bir adaya düşsen yanına alacağın üç şey?' sorusuna hiic bir zaman mantıklı bir cevap verememişimdir. Aklıma takıldı bak şimdi. Bir defterim, iki yastığım, üçççç... Neyse onu ayrı bir zamanda özel olarak düşüneceğim :)

 Ne diyordum, arada bir yalnız kalma isteği duyuyorum çok şiddetli şekilde. Kafamı dinlemek istediğim için mi yoksa özgürlüğüme çok düşkün olduğum için mi çözemedim henüz. Keşke hayallerde kalmasa. Tabi ciddi ciddi bir adada yaşamak filan istemem ama arada bir  çekip gitmelerim olsaydı güzel olurdu.

 Haa bu arada 'o' hamak benimm! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder